Informatyk – administrator/helpdesk
W związku z rozbudową wewnętrznej infrastruktury informatycznej Polska Organizacja Turystyczna poszukuje pracownika lub firmy na umowę zlecenie na stanowisku:
Informatyk – administrator/helpdesk
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Chałubińskiego 8
Region: Mazowieckie
Opis stanowiska:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za pomoc przy obsłudze i konfiguracji systemów informatycznych w infrastrukturze Polskiej Organizacji Turystycznej, wsparcie techniczne dla użytkowników systemu, realizacja bieżących zadań administratorskich
Wymagania:
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z administrowaniem systemami informatycznymi
- znajomość systemów aplikacyjnych rodziny WINDOWS,
- znajomość systemów Windows Server 2000/2003/2008;
- znajomość budowy i działania sprzętu komputerowego i drukarek;
- znajomość funkcjonowania sieci LAN/WAN;
- wiedza o sieciach komputerowych,
- znajomość sprzętu komputerowego,
- znajomość oprogramowania biurowego.
wymagania dodatkowe:
- podstawowa znajomość systemu UNIX/LINUX,
- znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na korzystanie z dokumentacji technicznej
- umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
Pracę w stabilnej firmie w formie umowy-zlecenie (również z możliwością rozliczenia na fakturę VAT) na czas określony do 31.12.2013 r.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem + list motywacyjny, na adres:
agnieszka.tomczyszyn@pot.gov.pl
w terminie do dnia 3 września 2013 r.
Dziękujemy za nadesłane zgłoszenia i jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Niezakwalifikowane CV zostaną zniszczone.
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych osobowych(Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z póź. zm.)".