en
en
Kontakt

Działania POT na rynku chińskim

Chiny to ogromny rynek i potencjał dla ruchu przyjazdowego do Polski. Nie jest to jednak rynek łatwy a brak bezpośredniego połączenia lotniczego z Chinami nie ułatwia promocji polskiej turystyki. Wobec tych realiów POT prowadzi na rynku chińskim promocję ekonomicznie uzasadnioną. W lipcu br. zostało utworzone w Chinach przedstawicielstwo POT w formie home office.

W lipcu br. Polska Organizacja Turystyczna podpisała umowę z firmą Beijing Zhongjia Space & Display Design Co., Ltd., wyłonioną w wyniku przetargu na realizację działań promocyjnych na rynku chińskim w latach 2011-2012. Tym samym POT otworzył swoje przedstawicielstwo w Chinach w formie Home Office.

Chiński Home Office POT ma skupić się na następujących działaniach promocyjnych: budowa strony internetowej w języku chińskim, promocja w/w strony na wybranych głównych chińskich portalach informacyjnych, promocja w/w strony na wybranych głównych chińskich portalach społecznościowych, akwizycja uczestników (tour operatorów i dziennikarzy) na podróże studyjne, organizacja roadshow z udziałem polsko-chińskiej branży turystycznej, produkcja gadżetów, monitorowanie turystycznego rynku Chin.

Kontakt do biura:

 Magdalena Jagodzińska

 e-mail: lena@astronaut-travel.com

adres: 9'th Foor, QifaPlaza, No.2 Anwaishenggu Rd., Chao Yang District, Beijing, China

 

Obok działań promocyjnych realizowanych przez POT w Chinach samodzielnie, POT działa na tym rynku również w ramach współpracy narodowych organizacji turystycznych krajów Grupy Wyszehradzkiej (V-4), od 2003 roku korzystając ze środków przyznanych na promocję na rynek chiński. Wartość zadań promocyjnych realizowanych przez narodowe organizacja turystyczne Grupy Wyszehradzkiej w Chinach w 2011 r. wyniesie 123.000 Euro. W ramach tej kwoty zrealizowane zostało m.in. stoisko promocyjne na targach COTTM oraz prezentacja dla branży turystycznej w Pekinie w kwietniu 2011. W wydarzeniach tych wzięło udział sześciu polskich podwystawców: 5 tour operatorów oraz Stołeczne Biuro Turystyki. Ponadto w czerwcu 2011 r. również w ramach współpracy krajów V-4, na targach ITE & MICE w Hongkongu zostało zorganizowane kolejne wspólne stoisko promocyjne V-4 oraz prezentacja dla branży turystycznej.

 

Do góry