CNN pokazało polskie stoisko na WTM!
Od 4 do 7 listopada odbyły się w Londynie Międzynarodowe Targi Turystyczne World Travel Market. W tym roku motywem przewodnim na polskim stoisku były Mistrzostwa Świata Mężczyzn – Polska 2014. Ponadto polskie wystąpienie na targach poświęcone było także ofercie dla tzw. city breaks oraz zainteresowanych turystyką aktywną, kulinarną oraz wydarzeniami kulturalnymi. Odwiedzający polskie stoisko mieli także okazję sprawdzić swoją kondycję dzięki zabawie ze Speed Cage - urządzeniem do pomiaru siły uderzeń. Zabawa ta cieszyła się bardzo dużym zainteresowanie uczestników targów. Pokazała ją również telewizja CNN w swojej specjalnej relacji. (edition.cnn.com - Global tourism business growing - Jim Boulden reports on how some countries are pulling out all the stops to woo tourists).
Tradycyjnie już, w drugim dniu targów zorganizowana została impreza promocyjna podczas której goście mieli możliwość degustacji typowo polskich potraw. Atmosferę uczestnikom umilał Zespół BARDOTKA TRIO, wykonujący utwory klasyki polskiej muzyki rozrywkowej (swing, jazzu, bossanova, retro soul i adic jazz). Przez wszystkie dni na terenie stoiska odbywały się degustacje piw regionalnych browarów Jabłonowo i Kormoran oraz polskich pierogów i pączków.
Największym zainteresowaniem wśród odwiedzających cieszyła się turystyka aktywna (zima i sporty zimowe) oraz tradycyjnie turystyka miejska i krótkie wyjazdy na city breaks w miastach: Kraków, Warszawa, Gdańsk. Odwiedzający pytali się również o Spa i Uzdrowiska w Polsce. Ze względu na promocję siatkówki znaczna część odwiedzających pytała o planowane wydarzenia sportowe w Polsce na najbliższe lata.
Polskie wystąpienie na WTM 2013 nie ograniczało się wyłączenie do organizacji polskiego stoiska narodowego. Polska obecna była na terenach targowych poprzez następujące reklamy:
• Hall Entrance N2. Reklama umieszczona w holu wejściowym, przy centralnym bulwarze ciągnącym się wzdłuż kompleksu targowego ExCeL. Zestaw kilku reklam umieszczony jest przy wejściu do hali wystawienniczej.
• Reklama podłogowa (Floortitles). Reklama umieszczona w wybranych miejscach w hali Nort.
• Kafejka (Eatery Area 2) – łącznie obrendowanych zostanie 76 stolików i barierki okalające kafejkę. Kafejka umieszczona jest w sekcji 2 centralnego bulwaru tuż za wejściem do hal wystawienniczych N5 i N6.
• Baner DLR Bespoke. To linia banerów umieszczonych w bocznych częściach chodnika prowadzącego na tereny targowe pomiędzy kolejką dojazdową na targi, a wejściem głównym na tereny targowe.
• www.wtmlondon.com - Home Page Central Banner - reklama na oficjalnej stronie internetowej targów.