en
en
Kontakt

Bruksela

Polska – Move Your Imagination
4 listopada br. do Sali Yehudi Menuhin w budynku Parlamentu Europejskiego w Brukseli
o godz.18:30 Polska Organizacja Turystyczna, we współpracy z biurami poselskimi Posłów Parlamentu Europejskiego – Jana Olbrychta oraz Jarosława Wałęsy, zaprasza na wydarzenie promocyjne Polska – Move Your Imagination.
Dzięki współpracy z biurami poselskimi Jana Olbrychta oraz Jarosława Wałęsy w wydarzeniu uczestniczyć będą najważniejsi przedstawiciele instytucji europejskich, placówek dyplomatycznych oraz międzynarodowych mediów.
Spotkanie organizowane jest w ramach projektu promocyjnego Promujmy Polskę Razem, przy wsparciu ze środków unijnych. Pretekstem do zorganizowania wydarzenia Polska – Move Your Imagination jest kilka rocznic – historycznych dla Polski i znaczących dla jej wizerunku na świecie.
25-lecie wolności – jak wiele od 1989 roku zmieniło się w Polsce, jak daleko zaszły zmiany nie tylko w gospodarce, ale także w mentalności Polaków – o tym najlepiej opowie nam gość honorowy wydarzenia – Pan Prezydent Lech Wałęsa.
10 lat Polski w Unii Europejskiej – tempo zmian, jakie zaszły w tym okresie w Polsce, jest bez wątpienia ogromne. Możliwości współpracy oraz wsparcie finansowe ze środków unijnych
a także wspólny rynek europejski to dobra, z których korzystamy z widocznymi efektami. Spróbujemy podsumować ostatnie dziesięć lat, pokazując Polskę wczoraj i dziś.
Ostatnie 5 lat to także największa i najbardziej konsekwentna promocja Polski na świecie. Polska stała się pożądaną przez wielu destynacją turystyczną. Kampanie promocyjne realizowane w ramach wsparcia unijnego dotyczą rynku europejskiego ale nie tylko. Konsekwencja w działaniu, inwestycje w nowoczesną infrastrukturę i wzrost zaufania międzynarodowych inwestorów a także turystyczna atrakcyjność kraju sprawiły, że ruch turystyczny notuje od kilku lat stabilny wzrost.
W światowym rankingu konkurencyjności turystyki Polska awansowała o 16 pozycji. Dziś osób odwiedzających Polskę jest 33% więcej niż w 2009 roku, zaś zdecydowane zadowolenie z pobytu deklaruje 92% - to o 11% więcej w stosunku do 2011 roku.
Jakie działania promocyjne i gdzie, jak innowacyjność przełożyć na promocję i wreszcie, co Polska dzisiaj ma do zaoferowania odwiedzającym z Europy oraz z krajów azjatyckich – o tym wszystkim dowiedzą się Państwo podczas spektaklu promocyjnego.
Celem spotkania jest również podkreślenie znaczenia zmian, jakie zainicjowane zostały 25 lat temu w Polsce oraz ich znaczenia dla Europy a także podsumowanie wszystkich działań,
w tym promocyjnych, które wpływają na rozwój nie tylko kraju, ale także całego naszego regionu – Europy.

Do góry