en
en
Kontakt

"Bajkowy urlop w Polsce"

"Bajkowy urlop w Polsce" – pod takim tytułem rozpoczęła się w największych polskich miastach kampania promująca wypoczynek w kraju.

Kampania „Bajkowy urlop w Polsce" nie jest konkurencyjną propozycją dla zagranicznej, wybieranej przez Polaków, tak chętnie, między innymi ze względu na klimat. Stanowi ofertę komplementarną, mającą zainteresować polskimi produktami turystycznymi przez cały rok. Na początku stycznia 2014 roku w największych polskich miastach pojawiło się 184 zewnętrznych tablic reklamowych. Do 31 stycznia br. w Gdańsku, Gdyni, Warszawie, Wrocław, Łodzi, Katowicach, Krakowie, Bydgoszczy, Poznaniu, Opolu będzie można zobaczyć wypracowaną przez Polską Organizację Turystyczną wraz regionami linię kreacyjną.

czarownica

Po raz pierwszy powstał wspólny przekaz reklamowy, uwzględniający specyfikę wszystkich regionów. Wybór produktów a także motywów bajkowych został dokonany przy ścisłej współpracy z Regionalnymi Organizacjami Turystycznymi i ich akceptacji. Kampania promuje produkty turystyczne województw: zachodniopomorskiego, wielkopolskiego, warmińsko-mazurskiego, świętokrzyskiego, śląskiego, podlaskiego, opolskiego, lubuskiego i kujawsko-pomorskiego.

sindbad

I tak atrakcje turystyczne kujawsko-pomorskiego będą prezentowane w Gdyni i w Warszawie; lubelskiego we Wrocławiu, Łodzi i Warszawie; opolskiego w Krakowie, Warszawie i Katowicach; podlaskiego w Bydgoszczy, Gdyni i Warszawie; śląskiego w Krakowie, Łodzi i Warszawie; świętokrzyskiego w Łodzi i Warszawie; warmińsko-mazurskiego w Gdańsku, Gdyni i Bydgoszczy; wielkopolskiego w Warszawie, Katowicach, Bydgoszczy oraz Opolu a zachodniopomorskiego w Warszawie i Poznaniu.

Przywołanie skojarzeń ze świata baśni i marzeń to zachęta do podróżowania po Polsce - kraju, w którym wszystko jest możliwe, bo wszystko, co ją tworzyło i tworzy jest unikatowe i inspirujące. Każdy region to inna opowieść, legenda i możliwości. Po prostu bajkowy urlop w Polsce!

Krlewana

Bajkowa kreacja już dziś zdobyła bardzo pozytywne opinie. Piękne fotografie z regionów chętnie pokazywane są przez media i komentowane na forach. Potrzeba spójnego przekazu reklamowego pozwoliła wypracować ujednoliconą linię kreacyjną a świadomość efektywności skoordynowanej współpracy, przekłada się na jej wykorzystywanie przez wszystkie regiony.

Do góry