50 lat ITB
Na zdjęciu od lewej: Joanna Jędrzejewska-Debortoli dyrektor departamentu turystyki w MSiT, Witold Bańka Minister Sportu i Turystyki, Barbara Tutak dyrektor departamentu instrumentów marketingowych w POT
Trwa 50 edycja Międzynarodowych Targów Turystycznych ITB w Berlinie. Tegorocznym krajem partnerskim są Malediwy. Na polskim stoisku narodowym, tradycyjnie już znajdującym się w hali 15, swoje oferty prezentuje 19 wystawców branżowych i 12 regionalnych, w tym 8 Regionalnych Organizacji Turystycznych. Polskich wystawców, w pierwszym dniu targów, odwiedził Minister Sportu i Turystyki Witold Bańka. Minister wziął także udział w spotkaniu z mediami niemieckimi poświęconemu Światowym Dniom Młodzieży, podczas którego zapewnił, że Polska dołoży wszelkich starań by wydarzenie było naszą wizytówką a uczestnicy mieli zapewnione bezpieczeństwo.
Na zdjęciu: od lewej Bartłomiej Walas p.o prezesa POT, Witold Bańka Minister Sportu i Turystyki,
Joanna Jędrzejewska-Debortoli dyrektor departamentu turystyki w MSiT
Polska bierze udział w ITB po raz 44. Wystawcy podczas dni branżowych liczą na pozyskanie ciekawych kontraktów zaś dni otwarte dla wszystkich mają przełożyć się na większą liczbę zainteresowanych pobytem turystycznym w Polsce. Aby zwiększyć zainteresowanie naszym stoiskiem, wspólnie z ZOPOT w Berlinie zaproponowaliśmy w ofercie dla wystawców szereg działań uzupełniających - mówi Barbara Tutak, dyrektor departamentu instrumentów marketingowych w POT. Na przykład reklama w metrze, newsletter i inne tego typu działania - dodaje dyrektor Tutak.
Targi potrwają do 13 marca.