en
en
Kontakt

183 agentów TUI Nederland w Krakowie

TUI 3Na początku grudnia Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Amsterdamie we współpracy z Wydziałem Promocji Urzędu Miasta Krakowa zorganizował podróż szkoleniową dla agentów touroperatora TUI Nederland. W wyjeździe wzięły udział 183 osoby, w tym także przedstawiciele najlepszej holenderskiej prasy branżowej: TravMedia, Travelution i TravelPro oraz blogerzy turystyczni.

- TUI Nederland to niewątpliwy lider na holenderskim rynku turystycznym, zatrudniający 2500 osób w samej Holandii, dysponujący także własną flotą powietrzną – mówi Magdalena Stoch z ZOPOT Amsterdam. W roku 2015 TUI Nederland sprzedało wyjazdy wakacyjne 1,6 mln holenderskich turystów. Po rozszerzeniu w 2016 roku oferty turystycznej do Krakowa o nowe hotele oraz wycieczki za miasto, powstała potrzeba zorganizowania podróży szkoleniowej dla najlepszych agentów touroperatora, w celu poszerzenia ich wiedzy o sprzedawanym produkcie.

Zaraz po wylądowaniu, w autokarach czekających przed lotniskiem, gościł powitał tradycyjny krakowski obwarzanek, będący nowym elementem promocji Miasta. - Uczestnicy wyjazdu zwiedzali historyczne centrum miasta, w tym celu udostępniono im vouchery z bezpłatnymi wejściówkami do krakowskich muzeów, jak również vouchery na kawę z ciastkiem w najstarszej polskiej Kawiarni Noworolski, na zniżkowy obiad w nowych restauracjach krakowskich a także na zakup pamiątek z Krakowa – mówi Magdalena Osuch z Urzędu Miasta Krakowa.

Na pożegnanie goście otrzymali także prezent w postaci ręcznie wykonanych ozdób świątecznych. Wyjątkową atrakcją okazał się tradycyjny kiermasz świąteczny na Rynku Głównym oraz konkurs na najpiękniejszą szopkę krakowską, którego rozstrzygnięcie miało miejsce pod pomnikiem Adama Mickiewicza.

- Liczba rezerwacji do Krakowa dokonywanych poprzez TUI Nederland ma szybką tendencję wzrostową – podkreśla Andrzej Pawluszek, wicedyrektor ZOPOT w Amsterdamie. - Jesteśmy głęboko przekonani, że podróż szkoleniowa dla agentów wpłynie pozytywnie na dalszy wzrost sprzedawanych city trip do stolicy Małopolski. W podróży powrotnej uczestnicy wyjazdu z entuzjazmem opisywali swoje wrażenia i zachwyt nad pięknem miasta – z pewnością będą teraz z przekonaniem zachęcać swoich klientów do odwiedzenia Krakowa.

Do góry