1,5 mln wyświetleń reklam "alePolska!" w Google
Kampania przygotowana przez Polską Organizację Turystyczną, trwa od 16 maja i już w pierwszych dniach, reklamy trafiły do ponad 200 tys. użytkowników serwisu Facebook. Na pozycję lidera oglądalności wysunął się klip wrocławskiego ogrodu zoologicznego.
Dzięki poprzedzeniu właściwej kampanii kilkudniowymi testami, udało się opracować efektywne połączenie kreacji reklamowych, grup docelowych oraz strategii budżetowej, co sprawiło, że obecna liczba wyświetleń wszystkich filmów znacznie przewyższyła pierwotnie zakładane progi. W serwisie YouTube, który jest główną osią kampanii, liczba wyświetleń spotów to ponad 70 tysięcy. Z kolei na wspierającym kampanię portalu społecznościowym Facebook, łączna liczba wyświetleń wszystkich kreacji to ponad 200 tysięcy. Do tych statystyk warto dołożyć kolejną, liczbę wyświetleń reklam graficznych w sieci reklamowej Google, która przekroczyła już próg 1,5 miliona.
Kampania „alePolska” kończy się 13 czerwca, ale filmy będą nadal do obejrzenia w kanale Youtube Polskiej Organizacji Turystycznej.
Zapraszamy do przeczytania całego artykułu i obejrzenia filmów w Aktualnościach Turystycznych