en
en
Kontakt

INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

Polska Organizacja Turystyczna z siedzibą przy ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, informuje o zamiarze udzielenia zamówienia publicznego na rzecz CNN Inc.

1. Przedmiot zamówienia: zakup czasu antenowego do emisji spotów reklamowych w ramach kompleksowej kampanii multimedialnej na rynkach chińskim, indyjskim, japońskim i polskim.
Symbol CPV /Wspólny Słownik Zamówień/ 79341000-6

2. Wartość zamówienia: 495.000 zł brutto

3. Tryb wyboru Wykonawcy:

Zamówienie realizowane będzie na podstawie Art. 4 ust. 3 lit h ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie zakupu czasu antenowego w telewizji

4. Uzasadnienie wyboru Wykonawcy:
CNN przygotuje i wyemituje w okresie 18-24 listopada 2013 r. dedykowany program poświęcony kwestiom społeczno-ekonomiczno-kulturowym „On the road", który kreować będzie wśród odbiorców z Azji, z grupy docelowej kampanii POT, wizerunek Polski jako kraju otwartego, dynamicznie rozwijającego się oraz oferującego wyjątkowe i różnorodne atrakcje turystyczne.

Przekaz ten, na zasadzie synergii, wzmacniany będzie zaangażowaniem w ramach tej samej stacji materiałami Polskiej Agencji Inwestycji Zagranicznych, Województwa Lubelskiego oraz (prawdopodobnie) najbardziej znanej polskiej destynacji turystycznej – miasta Kraków.
Kontynuacją realizacji i emisji autorskich materiałów redakcyjnych wyemitowane zostaną w terminie 13.01.-9.02.2014 r. dedykowane dla rynku azjatyckiego spoty reklamowe, które zaplanowane zostały w najlepszym paśmie emisyjnym (prime time) i stanowić będą bezpośrednią zachętę do odwiedzenia Polski pod kątem wyjazdów turystycznych dla odbiorców z Azji, a w szczególności z Chin, Indii i Japonii. Dodatkowym skutkiem tej kampanii będzie dotarcie z komunikatem promocyjnym do odbiorców podróżujących do tych krajów w celach głównie biznesowych.

CNN Inc. poprzez zintegrowane działania zapewnia największy w ramach proponowanych działań dotarcie do 23% odbiorców w Azji spośród najważniejszych międzynarodowych kanałów informacyjnych. Należy także podkreślić, że w odniesieniu do 3 rynków (5 kluczowych miast), na których POT podjął działania tj. w Chinach, Japonii i Indiach zasięg oferty CNN Inc. wynosi 14,9%. Ponadto przekaz generowany przez telewizję i patofrmę cyfrową CNN Inc. trafia do 55% osób często podróżujących międzynarodowo oraz 57% osób służbowo podróżujących międzynarodowo, co w zasadniczy sposób nie tylko wyróżnia go na tle konkurencji, ale przede wszystkim zapewnia efekt skali podejmowanych działań promocyjnych.

Należy także podkreślić, że zasięg oddziaływania tego zamówienia w danym czasie potęgowany będzie przez Forum Ekonomiczne w Davos, które komentowane będzie na bieżąco przez stację CNN.

Polska Organizacja Turystyczna współpracowała w podobnym zakresie z CNN Inc. w latach 2008, 2009 oraz 2012 i wynikiem tej współpracy było zauważalne zainteresowanie określonych grup docelowych komunikatami wizerunkowo-produktowymi emitowanymi poprzez platformę CNN Inc.

Zamawiający:

 

Do góry