Zakończyły sie targi Confex w Londynie
Na targach wystawiali się przedstawiciele branży hotelowo-konferencyjnej, organizatorzy imprez Incentive, firmy przewozowe, hotelarskie, profesjonalni organizatorzy kongresów, narodowe organizacje turystyczne, centra konwencji oraz firmy zajmujące się reklamą w internecie. Na targach wystawiało się 3.600 firm z branży turystyki biznesowej z ponad 60 krajów.
Targi CONFEX odwiedziło ponad 11.500 osób, z czego 4.100 stanowili „Hosted Buyers”. Pozostali byli zarejestrowani jako odwiedzający.
Convention Bureau of Poland POT wspólnie z POIT-Londyn zorganizowało stoisko promocyjne, na którym prezentowały się następujące podmioty: Mazurkas Travel DMC, Warsaw Destination Alliance, Krakow Convention Bureau, Hilton Warsaw Hotel, Warsaw Convention Bureau i Gdańsk Convention Bureau. Targom towarzyszyły liczne szkolenia i 30 seminariów - głównie o tematyce internetowego marketingu w turystyce biznesowej oraz technik sprzedaży ofert MICE dla organizatorów konferencji oraz imprez pobytów motywacyjnych.
Polskie stoisko gościło Roba Davidisona – wybitnego wykładowcę i ekspert a w dziedzinie światowej turystyki biznesowej z Westminster University, który podtrzymał stanowisko, że Polska jest europejskim krajem silnie wzrastającym tzw. „emerging market” w świadomości Brytyjczyków.