Turystyka wobec EURO 2012
Konferencja przygotowana przez Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz Spółkę PL.2012 miała pokazać wpływ dużych imprez sportowych na turystykę.
Wśród prelegentów byli między innymi przedstawiciele krajów, w których odbyły się wcześniej Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej. Swoimi doświadczeniami podzielili się z uczestnikami konferencji Franca Maria Kobenter prezes Zarządu Austria.info Sp. zo.o. oraz Friedrich Hebenstreit dyrektor Deutsche Zentrale für Tourismus.
O roli POT w promocji polskiej turystyki przy okazji EURO 2012 opowiedział Bartłomiej Walas wiceprezes POT. Wśród ważnych zdaniem wiceprezesa zadań jakie stoją przed POT i ROT-ami jest zadbanie o to, aby wszystkie centra informacji turystycznej były wyposażone w wiedzę o atrakcjach nie tylko danego regionu, ale wszystkich miast, w których będą odbywać się mecze.
Ponadto eksperci i praktycy od marketingu i reklamy przygotowali prezentacje na temat realizacji kampanii promocyjnych przed tak dużymi wydarzeniami jak EURO 2012.