Szansa i wyzwanie dla polskiej turystyki
2 marca odbyła się konferencja prasowa Polskiej Organizacji Turystycznej na temat nowych kampanii promocyjnych Polski realizowanych dzięki funduszom unijnym. Projekt "Promujmy Polskę Razem" to możliwość przeprowadzenia dużych kampanii promocyjnych zarówno w kraju jak i za granicą.
Środki unijne na promocję Polskie to dla nas szansa, ale i wyzwanie. Poprzez nowy design i slogan chcemy pokazać różnorodność naszej oferty turystycznej w nowoczesny sposób - powiedział Rafał Szmytke Prezes Polskiej oRganizacji Turystycznej
Rynek krajowy to kampanie informacyjno-promocyjne, które mają na celu zwiekszenie aktywności turystycznej Polaków na rzecz wypoczynku w kraju. W ramach kampanii będą promowane markowe produkty turystyczne, certyfikowane przez Polską Organizację Turystyczną (Śląska Organizacja Turystyczna - Śląski Szlak Zabytków Techniki – Certyfikat za 2008 r. oraz Augustowska Organizacja Turystyczna - Kanał Augustowski – Szlak Papieski – Certyfikat za 2009 r.)
Przygotowanie i realizacja kampanii na rynkach zagranicznych i w kraju będzie zadaniem wybranych przez Polską Organizację Turystyczną wyspecjalizowanych agencji marketingowo-reklamowych. Dla skuteczniejszej promocji Polski na świecie zostaną wykorzystane wydarzenia, które skupiają uwagę mediów i stanowią dobry pretekst do mówienia o Polsce i jej atrakcjach.
fot. Rafał Szmytke - Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej
Takimi „kotwicami medialnym" i będą m.innymi obchody 200-ej rocznicy urodzin Fryderyka Chopina, prezydencja w Unii Europejskiej czy Euro 2012
Do pobrania:
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach
Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013