Spotkanie MPI w Warszawie 29.02.2008
Spotykać się profesjonalnie.
Konferencja specjalistyczna dla marketingowców, HR-owcó, PR-owców, planistów spotkań dotycząca organizacji eventów i spotkań integracyjno-motywacyjnych pod szyldem międzynarodowego stowarzyszenia MPI po raz pierwszy odbędzie się w Warszawie.
MPI Poland Club Winter Meeting odbędzie się 29 lutego w warszawskim hotelu Hilton. Prelekcje wygłoszą bardzo znani w branży spotkań mówcy, związani z firmami i przedsięwzięciami, które osiągnęły sukces w meeting industry. Miranda Van Brück (business manager MPI) opowie o karierze, rozwoju i edukacji czyli drodze do sukcesu w przemyśle spotkań. Tom Hulton (dyrektor operacyjny międzynarodowych targów IMEX) z racji swojego wieloletniego doświadczenia w tej branży będzie mówił o organizacji eventów na arenie międzynarodowej. Severine Ougier (business marketing manager Visit London) przedstawi zagadnienia dotyczące marketingu destynacji i dużych wydarzeń. Fiona Pelham (dyrektor Organise This) skupi się na bardzo popularnym ostatnio problemie odpowiedzialnego biznesu i zada pytanie czy ekologiczny rozsądek jest przyszłością spotkań biznesowych.
Konferencja jest pierwszą merytoryczną inicjatywą powstającego klubu MPI w Polsce. – W imieniu wszystkich członków Meeting Professionals International działających na terenie Polski serdecznie zapraszam nie pierwsze spotkanie zorganizowane pod szyldem MPI. Mam nadzieję, że dzięki współpracy z osobami związanymi, na co dzień z organizacją wydarzeń uda nam się w sposób bardzo aktywny zaistnieć na światowym rynku spotkań – mówi Krzysztof Celuch, prezes MPI POLAND CLUB Steering Committee.
Członkowie klubu dążą do utworzenia regularnego oddziału stowarzyszenia MPI, aby dzięki temu bardziej liczyć się na międzynarodowym rynku spotkań biznesowych. Jest to bardzo dochodowy sektor, zarówno dla firm specjalizujących się w organizacji wydarzeń, hoteli, które w głównej mierze zarabiają na klientach biznesowych, centrów konferencyjnych, jak i dla całej infrastruktury miejsca czy regionu, która stanowi bazę dla danego spotkania.
Osobom odpowiedzialnym w firmach za pozapłacowe motywowanie pracowników ich integrację, promocję marki za pomocą event marketingu czy organizację podróży służbowych MPI daje dużą wiedzę i inspirację oraz dostęp do międzynarodowej siatki kontaktów.
MPI (Meeting Professionals International)
Jest organizacją założoną w 1972 roku i zrzeszająca 23 tys. członków w 68 oddziałach i klubach na całym świecie. Jest to stowarzyszenie, które zachowuje równowagę pomiędzy liczbą dostawców usług dla przemysłu spotkań, a planistami spotkań (50 proc. do 50 proc.)
Celem organizacji jest rozwój merytorycznych i profesjonalnych możliwości swoich członków, przekazywanie informacji dotyczących branży, lobbowanie na rzecz rozwoju meetings industry, tworzenie platformy wymiany doświadczeń i kontaktów, rozpoznawanie trendów i dostarczanie nowoczesnych i innowacyjnych rozwiązań tak, aby zapewnić członkom (dostawcom i planistom) silną pozycję na rynku. Dzięki systemowi szkoleń i certyfikatów można skutecznie podnosić swoje klasyfikacje.
Prezesem MPI jest Kanadyjczyk, Bruce Macmillan, prezes Toronto Tourism.
www.mpiweb.pl, www.mpiweb.org