Euro 2012– szansą dla Polski i rozwoju turystyki
10 grudnia odbyła się konferencja "UEFA EURO 2012 – szansą dla Polski i rozwoju turystyki” z udziałem przedstawicieli Ministerstwa Sportu i Turystyki, Ministerstwa Kultury i Turystyki Ukrainy, Polskiej Organizacji Turystycznej oraz Spółki PL.2012.
W konferencji wzięli udział między innymi: Pani Katarzyan Sobierajska - Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki, Pan Anatoliy Pakhlia Szef Państwowej Służby Turystyki i Kurortów Ukrainy w Ministerstwie Kultury i Turystyki Ukrainy, Pan Marcin Herra – Prezes Zarządu Spółki PL.2012 oraz Bartłomiej Walas Wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej
W czasie konferencji Bartłomiej Walas Wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej przedstawił plan działań w ramach strategii marketingowej Polskiej Organizacji Turystycznej ze szczególnym uwzględnieniem działań w kontekście przygotowań Polski do organizacji UEFA EURO 2012.
Wszystkie duże wydarzenia, które są pretekstem do przyjazdu do Polski, a imprezy sportowe w szczególności, mają ogromny potencjał promocyjny, który Polska Organizacja Turystyczna wykorzystuje do promocji polskiej turystyki.
Zgodnie ze Strategią jedną z takich „kotwic medialnych”, którą
będziemy wykorzystywać do naszych działań będzie „UEFA EURO 2012™” -
podkreślił Bartłomiej Walas. Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej będą jednym z
elementów wokół, których będziemy budować nasze kampanie promocyjne.
Bartłomiej Walas - Wiceprezes POT, fot. PL.2012
W ramach Projektu "Promujmy Polskę Razem” finansowanego ze środków unijnych działania promujące Polskę jako cel podróży w kontekście „UEFA EURO 2012™”. będą skierowane na rynki europejskie, ze szczególnym uwzględnieniem tych krajów gdzie piłka nożna jest sportem „narodowym”.
Chcemy, żeby nasz przekaz o Polsce dotarł do wszystkich naszych potencjalnych
turystów, dlatego będziemy ze starannością i zgodnie z najnowszymi
marketingowymi wytycznymi dobierać do poszczególnych grup docelowych
odpowiednie narzędzia marketingowe - powiedział Bratłomiej Walas.