pl

Wrocław – miasto spotkań

wro big.jpg

To kampania komunikacyjna prowadzona głównie w mediach społecznościowych, jak również realizowana przy okazji promocji miasta podczas targów, spotkań B2B oraz innych wydarzeń.

W ostatnim czasie ruszyła kampania promocyjna na profilach społecznościowych Convention Bureau - Wrocław, która ma na celu przedstawienie możliwości dla organizatorów wydarzeń. Za pomocą materiałów wideo prezentowane będę obiekty konferencyjno-kongresowe i eventowe, ale także osoby związane z branżą zarówno z Polski jak z zagranicy. Swój czas będą mieli także Ambasadorzy Kongresów Wrocławia. Cały materiał będzie publikowany pod hasłem Wrocław - the MICE place.

Ponadto, reprezentanci zorganizowanych wcześniej we Wrocławiu wydarzeń podzielą się swoimi spostrzeżeniami po realizacji we Wrocławiu swoich konferencji czy kongresów, dzięki czemu u źródła znajdziemy odpowiedź na zadane przez nas pytanie dlaczego to Wrocław jest the MICE place.

Po 2-letnim okresie znacznego spowolnienia działań, który spowodowany był nieoczekiwanymi przez nikogo wydarzeniami, przemysł spotkań zaczyna wracać na dawne tory, choćby pod kątem ilości realizowanych wydarzeń. Konferencje i kongresy, które nie odbyły się we wspomnianym okresie, organizowane są stacjonarnie lub choćby hybrydowo, a uczestnicy cieszą się zarówno możliwością wymiany zdań i opinii twarzą w twarz, ale także chętnie eksplorują miasto, jego atrakcje turystyczne i partycypują w licznych wydarzeniach towarzyszących. Obserwacje te uwidocznione zostały w przygotowanej przez kampanii promocyjnej.

Zachęcamy do śledzenia mediów społecznościowych, a szczególnie #wroclawthemiceplace

Spotkajmy się we Wrocławiu!

Źródło: www.thinkmice.pl

Do góry