Promocja Polski w Lyonie
„Tak naprawdę cały region Rhône-Alpes jest szczególnie istotny dla polskich przedsiębiorców, rolnictwa i wspomnianego biznesu turystycznego. Od niedawna Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły codzienne połączenie z Warszawą, co jest już trzecim po Paryżu i Nicei dla naszego narodowego przewoźnika. Wreszcie Lyon to miasto partnerskie Łodzi. Jest zatem mnóstwo powodów, aby tutaj lokować działania marketingowe” – powiedział Tomasz Rudomino, dyrektor Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji.
ZOPOT w Paryżu przeprowadził kampanię, której celem była promocja Warszawy i innych polskich miast, do których mogą dotrzeć turyści wsiadający do samolotu PLL LOT w Lyonie. Kampania wystartowała 13 listopada i potrwa siedem dni. A na czym polega ?
W przestrzeni publicznej stolicy regionu Rhône-Alpes pojawiło się 152 billboardów, z czego połowa na 34 stacjach metra. Pozostałe na kluczowych przystankach tramwajowych oraz parkingach przy Centrach Handlowych i dworcach kolejowych. Według danych przekazanych do POT przez miasto Lyon, ilość kontaktów wzrokowych przekroczy 3,5 miliona.
Tomasz Rudomino dodaje: „Jeśli dodać do tego liczne warsztaty i prezentacje dla branży turystycznej, które ZOPOT tam organizuje, będzie to największa kampania na terenie Lyonu w historii obecności Polskiej Organizacji Turystycznej na rynku francuskim”.