pl

POT wspólnie z influencerami zrealizowała projekt „Promocja treści o Polsce w świecie bez „ciasteczek"

Bałtowski Kompleks Turystyczny.jpg

POT zaprosiła do współpracy dziewięciu influencerów działających w obszarze turystyki i lifestyle, którzy poprzez swoje kanały na blogach, Facebooku, Instagramie oraz YouTube przybliżyli szerokiej publiczności bogactwo polskiej oferty turystycznej. Wśród uczestników znaleźli się:

  • Dawid Białowąs (blog, FB, IG, YT „Gdzie Los Poniesie”),
  • Marzena Pługowska (IG „Shadowy na Szlaku”),
  • Malwina Nowak (IG „Życie Malwiny”),
  • Anna Ochnik (IG, FB „Anna Ochnik”),
  • Damian Pietrzak (IG „Traveller of life”),
  • Ewa Zbrzeźna (blog, FB, IG „Aktywni w podróży”),
  • Małgorzata Zielina (blog, FB, IG, YT „Slow Travel”),
  • Roksana Jurga-Kasprzyk (blog, FB, IG „Kopanina.pl”),
  • Katarzyna Łaskawiec (blog, FB, IG „Polska po godzinach”).

Każda z podróży koncentrowała się na innym aspekcie polskiej turystyki:

  • Ekscytujące parki rozrywki: Relacje z miejsc pełnych zabawy i adrenaliny dla całych rodzin.
  • Niesztampowe atrakcje w górach: Odwiedziny w miejscach takich jak Zamek Dunajec w Niedzicy czy zapora wodna w Czorsztynie.
  • Polska pod ziemią: Eksploracja kopalń i podziemi, które można zwiedzać niezależnie od pogody.

Bieszczadzkie Drezyny Rowerowe.jpg

Dzięki influencerom powstały liczne wartościowe treści promocyjne, takie jak artykuły na blogach, posty, relacje, rolki na Instagramie i Facebooku oraz filmy na YouTube.

Rezultaty projektu można znaleźć na Narodowym Portalu Turystycznym www.polska.travel  w zakładce „Ambasador miejsca”. Wśród opublikowanych materiałów znajdują się szczegółowe relacje z wycieczek oraz listy polecanych atrakcji. Wybrane artykuły dostępne są pod poniższymi linkami:

Projekt „Promocja treści o Polsce w świecie bez „ciasteczek” to doskonały przykład wykorzystania potencjału mediów społecznościowych i współpracy z influencerami w celu promocji polskiej turystyki. W dobie zmieniających się zasad komunikacji cyfrowej, strategia oparta na współpracy z twórcami internetowymi daje szansę na dotarcie do nowych odbiorców i budowanie pozytywnego wizerunku Polski jako kraju różnorodnego, pełnego unikalnych atrakcji. Tematyczne podróże studyjne pozwoliły nie tylko na odkrycie mniej znanych, ale równie fascynujących miejsc w Polsce, lecz także na pokazanie ich w nowoczesny, atrakcyjny wizualnie sposób.

 

   

Do góry