"Polska (turystyka) – więcej niż myślisz" na Impact'24
Dyskusję na Impact Arena na temat Polski jako destynacji turystycznej oraz wpływu turystyki na rozwój ekonomiczny i społeczny naszego kraju otworzył Sekretarz Stanu w Ministerstwie Sportui Turystyki Piotr Borys, który podkreślił, jak istotną rolę dla polskiego PKB stanowi turystyka. Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Rafał Szmytke omówił następnie założenia kampanii „Poland. More then you expected” oraz zaznaczył, że to właśnie Polacy ze swoją gościnnością są najwspanialszym kapitałem naszego kraju. Paula Fanderowska, wiceprezeska Zarządu Kraków 5020 oraz prezeska Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce zwróciła uwagę na doskonale przygotowaną w Polsce bazę dla branży spotkań na najwyższym światowym poziomie, z kolei Paweł Lewtak, Dyrektor Generalny Hotelu Polonia Palace w Warszawie oraz Wiceprezydent Europejskiego Stowarzyszenia Dyrektorów Generalnych Hoteli, omówił dynamiczny rozwój bazy noclegowej oraz podkreślił, jak wysokie miejsce zajmuje ona w światowych rankingach.
Uwagę uczestników wydarzenia przykuwało immersyjne stoisko Polskiej Organizacji Turystycznej promujące miasta i regiony Polski. Jest to autorski projekt oparty na technologii AI, stworzony na potrzeby tego wydarzenia. Sztuczna Inteligencja kreowała specjalne obrazy na podstawie wizerunku uczestników i przenosiła je do poszczególnych atrakcji turystycznych naszego kraju. Pośród wielu wspaniałych gości nasze stoisko odwiedził Marcin Gortat, który jest m.in. laureatem odznaki Złote Logo Polska przyznawanej przez Polską Organizację Turystyczną.