Piłkarki ręczne będą promować Polskę
fot. Pawel Bejnarowicz
"To kolejny element układanki, jaką jest kampania promocyjna Polski na rynkach zagranicznych z wykorzystaniem wizerunku znanych, utytułowanych sportowców z różnych dyscyplin. Jest to możliwe dzięki dotacji, jaką otrzymaliśmy z Ministerstwa Sportu i Turystyki" – komentuje podpisanie umowy z ZPRP, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej, Małgorzata Wilk-Grzywna, odpowiedzialna w projekcie POT „Promocja Polski przez sport” za te działania reklamowe, które dotyczą współpracy ze związkami i klubami sportowymi.
W ramach umowy Związek Piłki Ręcznej w Polsce między innymi zrealizuje 30 -sekundowy spot reklamowy, promujący kilka polskich destynacji, który będzie emitowany w Internecie, ale także w przyszłym roku może być emitowany w stacjach telewizyjnych.
"Podpisanie umowy z Polską Organizacją Turystyczną to dla nas wyjątkowa okazja, aby nie tylko promować piłkę ręczną, ale także Polskę na arenie międzynarodowej. Sport jest niezwykłym nośnikiem wartości i kultury, a nasi zawodnicy i drużyny z dumą reprezentują biało-czerwone barwy na światowych boiskach. Dzięki współpracy z POT, możemy pokazać nie tylko nasze sportowe umiejętności, ale także piękno i gościnność naszego kraju. Wierzymy, że ta inicjatywa przyniesie korzyści zarówno polskiej piłce ręcznej, jak i całemu sektorowi turystycznemu, przyciągając do Polski kibiców i turystów z całego świata. W ramach umowy, logotypy Poland.Travel będą widoczne na naszej stronie internetowej, w naszych mediach społecznościowych, a także przeprowadzimy międzynarodową kampanię promującą nasz kraj – zapowiada prezes Związku Piłki Ręcznej w Polsce, Henryk Szczepański.
"Jestem dumna, że mogę być częścią inicjatywy, która łączy sport i promocję naszego pięknego kraju na arenie międzynarodowej. Piłka ręczna to dla mnie pasja, ale także okazja do reprezentowania Polski i jej wartości. Dzięki współpracy z POT będziemy mogły pokazać, że Polska to nie tylko silna drużyna na boisku, ale również kraj pełen kultury, tradycji i niezwykłych miejsc do odwiedzenia. Mam nadzieję, że dzięki tej umowie przyciągniemy uwagę nie tylko kibiców sportowych, ale również turystów z całego świata, którzy zechcą odkrywać Polskę. W ramach kampanii będziemy pokazywać się w mediach społecznościowych i promować miejsca, w których mieszkamy, gramy, lub z których pochodzimy. Z dumą założymy także stroje z adresem narodowego polskiego portalu turystycznego. Biorąc udział w rozgrywkach zagranicą, zawsze mamy świadomość, że reprezentujemy nasz kraj, więc tym bardziej logo poland.travel na strojach będzie ten fakt podkreślać" – mówi kapitan kobiecej reprezentacji Polski w piłce ręcznej, Monika Kobylińska.
Polska Organizacja Turystyczna podpisała już podobne umowy z kilkoma innymi związkami sportowymi w Polsce oraz poszczególnymi klubami sportowymi. W spocie reklamowym oraz innych materiałach promocyjnych wystąpi nie tylko kapitan polskiej reprezentacji, ale także kilka innych zawodniczek, które na co dzień grają w polskich i zagranicznych klubach.