Kampania promocyjna dla laureata Złotego Certyfikatu POT - Bieszczadzkich Drezyn Rowerowych
Zgodnie z poczynionymi ustaleniami działania promocyjne dla Bieszczadzkich Drezyn Rowerowych opierać się będą o kampanię outdoorową realizowaną w okresie wakacyjnym (lipiec, sierpień) na wielkoformatowych nośnikach zlokalizowanych w centrum Warszawy. Ekspozycja nośników w najbardziej prestiżowych miejscach stolicy zapewni doskonałe zasięgi wśród odbiorców kampanii. Dodatkowo przewidziane są działania wspierające kampanię w mediach społecznościowych.
Polska oferta turystyczna z roku na rok wzbogaca się o kolejne wspaniałe atrakcje, które zachęcają do skorzystania z niej zarówno turystów krajowych jak i zagranicznych. Bardzo cieszy mnie, jako Prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej, że nasz kraj może pochwalić się wysoką jakością usług turystycznych, profesjonalizmem w ich zarządzaniu, a także przystępnością oferty, co przekłada się na bardzo wysoką ocenę polskiego produktu turystycznego, nie tylko w Europie, ale i na świecie. Bieszczadzkie Drezyny Rowerowe, wyróżnione Złotym Certyfikatem POT, są tego doskonałym przykładem - Rafał Szmytke, Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.
Bieszczadzkie Drezyny Rowerowe są niebanalną atrakcją turystyczną łączącą pasję rowerową z zamiłowaniem do kolei. Drezyny napędzane są siłą mięśni, podobnie jak rowery, jednak poruszają się po 47-kilometrowym odcinku malowniczej trasy kolejowej, której historia sięga XIX wieku. Jest to nie tylko forma aktywnego spędzania czasu, ale także możliwość poznania wyjątkowych walorów przyrodniczych oraz kulturowych Bieszczadów, z dala od ruchliwych tras.