Hubert Hurkacz będzie promował Polskę!
"Podejmujemy współpracę z Polską Organizacją Turystyczną po raz pierwszy i jesteśmy podekscytowani tym wyzwaniem, a jednocześnie dumni, że to właśnie nasz najlepszy polski tenisista Hubert Hurkacz dołącza do grona ambasadorów tego projektu promocyjnego. Ta promocja odbędzie się głównie przy okazji turnieju rangi ATP1000 w Paryżu i będzie skierowana na rynek europejski" – mówił podczas konferencji prasowej prezes PZT, Dariusz Łukaszewski.
W ramach umowy powstanie spot promocyjny z udziałem Huberta Hurkacza, który pokaże walory turystyczne Tatr i Małopolski oraz Dolny Śląsk i rodzinne miasto tenisisty, czyli Wrocław.
"To nie jedyne formy promocji naszego kraju zagranicą z udziałem Huberta Hurkacza, bo planowana jest także wspólna konferencja prasowa POT i PZT w Paryżu, gdzie francuskim dziennikarzom zostaną przekazane materiały o Polsce. Związek przygotuje kampanię promocyjną w branżowych portalach internetowych na social mediach i podczas samego turnieju w Paryżu. Powstanie nie tylko 30 -sekundowy spot reklamowy, ale też inne materiały wideo, a sam spot być może wyemitujemy także w przyszłym roku w stacjach telewizyjnych" – zapowiedziała podczas konferencji prasowej wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej, Małgorzata Wilk-Grzywna. Jak sama przyznała, udział Huberta w tym spocie gwarantuje wysokie zasięgi i duże zainteresowanie odbiorców.
"Bardzo się cieszymy, że Hubert wyraził zgodę na współpracę z Polską Organizacją Turystyczną. Sport potrafi być doskonałą platformą komunikacji z konsumentem i turystą. My chcemy z tego korzystać. Wkrótce zobaczą Państwo ten spot, realizowany w Tatrach, we Wrocławiu oraz podczas zawodów rangi ATP 1000 w Paryżu"– informowała wiceprezes POT, doceniając także fakt, że najlepszy obecnie polski tenisista zaangażował się także w promocję turystyczną Dolnego Śląska tuż po powodzi, apelując do turystów, aby wrócili na te tereny.
To już piąta federacja lub organizacja, z którą Polska Organizacja Turystyczna podpisała umowa o współpracy promocyjnej. W ramach każdej z nich powstanie odrębny spot, promujący dwa regiony Polski. Obecnie trwa właśnie proces produkcji spotów reklamowych z udziałem najbardziej utytułowanych zawodników z różnych dyscyplin sportowych.