en
en
Kontakt

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowań

Warszawa: Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowań
Numer ogłoszenia: 21313 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Organizacja Turystyczna , ul. Tytusa Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 5367070, 5367011, faks 022 5367004.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowań:Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt., Laptop typu B - 5 szt., Torba do notebooka - 7 szt., Monitor LCD 19 - 19 szt., Klawiatura USB STD QWERTY - 6 szt., Mysz USB Optyczna - 6 szt., Drukarka przenośna - 2 szt., Drukarka laserowa USB - 1szt., Kabel USB do drukarki 1,8 m - 2 szt., Projektor multimedialny - 2 szt., Komputer PC A - 3 szt., Komputer PC B - 10 szt., Drukarka sieciowa cz-b - 3 szt., Ekran na trójnogu - 1 szt., Stolik pod projektor - 1 szt., MS Office 2007 SB PL OEM - 19 szt., Pajączek 5 NxG PRO PL WIN BOX - 2 szt., Photoshop CS4 PL WIN BOX - 2 szt., Visio Std 2007 Win32 Polish CD BOX - 2 szt., Project Std 2007 Win32 Polish CD BOX - 6 szt., Dysk zewnetrzny USB - 2 szt., Laptop typu A - 3 szt., Office ENG PRO - 1 szt., Win Pro 7 English ROW DVD - 1 szt., ABBY PDF Transformer 3.0 PRO - 15 szt., Urządzenie wielofunkcyjne mono - 3 szt., Switch - 2 szt., zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 30.23.74.60-1, 30.23.74.10-6, 30.23.21.30-4, 30.23.21.10-8, 38.65.21.00-1, 48.00.00.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (DZ.U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008r. Nr 171, poz. 1058 z późn. zm.), tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadają wiedzę i doświadczenie; 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie, że wykonawca spełnienia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, zobowiązani są dołączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie, że wykonawca spełnienia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy (podpisuje pełnomocnik o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy lub wszyscy wykonawcy łącznie ubiegający się o zamówienie), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, odrębnie dla każdego z wykonawców; 3) ponadto w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców biorących udział w niniejszym postępowaniu, określające jego zakres (art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych) - w formie oryginału podpisanego przez wszystkich Wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego lub kopii poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1. ppkt 2) oraz w pkt 2. ppkt 2) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływu terminu składnia ofert. 5. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4, zastępuje się je dokumentem, zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia dokumentów o których mowa w pkt. 4 stosuje się odpowiednio. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwego organu odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 8. Ponadto do oferty należy dołączyć: 1) informację o części zamówienia, którą Wykonawca powierzy podwykonawcom (w przypadku, gdy przedmiot zamówienia będzie wykonywany z udziałem podwykonawców). Dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej Za zgodność z oryginałem przez osobę/y reprezentującą/e Wykonawcę (za wyjątkiem oświadczenia że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - które należy złożyć w oryginale). Wszystkie oświadczenia i dokumenty w tym kserowane muszą być czytelne. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, w przypadku gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pot.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polska Organizacja Turystyczna ul. Chałubińskiego 8 00-613 Warszawa e-mail: mariola.siwek@pot.gov.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2010 godzina 09:30, miejsce: Polska Organizacja Turystyczna ul. Chałubińskiego 8 00-613 Warszawa Sekretariat (XIX piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013.

 

Warszawa: Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowań.
Numer ogłoszenia: 48089 - 2010; data zamieszczenia: 04.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 21313 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Organizacja Turystyczna, ul. Tytusa Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 5367070, 5367011, faks 022 5367004.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowań..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowań:Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt., Laptop typu B - 5 szt., Torba do notebooka - 7 szt., Monitor LCD 19 - 19 szt., Klawiatura USB STD QWERTY - 6 szt., Mysz USB Optyczna - 6 szt., Drukarka przenośna - 2 szt., Drukarka laserowa USB - 1szt., Kabel USB do drukarki 1,8 m - 2 szt., Projektor multimedialny - 2 szt., Komputer PC A - 3 szt., Komputer PC B - 10 szt., Drukarka sieciowa cz-b - 3 szt., Ekran na trójnogu - 1 szt., Stolik pod projektor - 1 szt., MS Office 2007 SB PL OEM - 19 szt., Pajączek 5 NxG PRO PL WIN BOX - 2 szt., Photoshop CS4 PL WIN BOX - 2 szt., Visio Std 2007 Win32 Polish CD BOX - 2 szt., Project Std 2007 Win32 Polish CD BOX - 6 szt., Dysk zewnetrzny USB - 2 szt., Laptop typu A - 3 szt., Office ENG PRO - 1 szt., Win Pro 7 English ROW DVD - 1 szt., ABBY PDF Transformer 3.0 PRO - 15 szt., Urządzenie wielofunkcyjne mono - 3 szt., Switch - 2 szt., zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 30.23.74.60-1, 30.23.74.10-6, 30.23.21.30-4, 30.23.21.10-8, 38.65.21.00-1, 48.00.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DATACOM SYSTEM SPÓŁKA AKCYJNA, ul. Taborowej 10, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 227000 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 203500

  • Oferta z najniższą ceną: 203500 / Oferta z najwyższą ceną: 203500

  • Waluta: PLN.

OGŁOSZENIE - Zawiadomienie o wyborze najorzystniejszej oferty (3-10)

Zamawiający informuje, że przedłuża termin składania ofert.

Nowym terminem składania ofert jest 10.02.2010 r. do godz. 9:00, nowym terminem otwarcia ofert jest 10.02.2010 r. godz. 9:30, natomiast miejsca składania i otwarcia ofert nie ulegają zmianie i są nimi:

1)        miejsce składania ofert:    Polska Organizacja Turystyczna

ul. Chałubińskiego 8

00-613 Warszawa

                                                Sekretariat (XIX piętro)

 

2)        miejsce otwarcia ofert:     Polska Organizacja Turystyczna

ul. Chałubińskiego 8

00-613 Warszawa

Sala konferencyjna (XIX piętro)

 

Dokonane wyjaśnienia wiążą Wykonawcę z chwilą dostarczenia, a Wykonawców, którzy pobrali SIWZ ze strony internetowej www.pot.gov.pl z chwilą ukazania się wyjaśnień na tej stronie.

Niniejsze wyjaśnienia zostaną dołączona do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
i będą stanowić jej integralną część.

Do góry