Ogłoszenie o zamówieniu - Realizacja „Kampanii promocyjno-informacyjnej na rynku krajowym” (oznaczenie sprawy: 30/09)
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie założeń i kreacji oraz realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej markowych produktów turystycznych Polski (produkty certyfikowane przez Polską Organizację Turystyczną)na rynku krajowym. Kampania realizowana będzie w ramach działania 6.3 „Promocja turystycznych walorów Polski" (osi priorytetowej 6 Polska gospodarka na rynku międzynarodowym – Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013).
Pytania i zmiana SIWZ
Informacja dla Wykonawców o modyfikacji załącznika nr 3 do SIWZ (30-09)
Załącznik nr 3 do SIWZ po modyfikacji(04.01.2010)
Odp.na pyt. dla Wykonawców - z 22.01.2010
SIWZ (30-09)-zmiana z 22.01.2010
Załącznik nr 1 do SIWZ (30-09)- z 22.01.2010
Załącznik nr 2 do SIWZ po zmianie z 22.01.2010 (30-09)
Załącznik nr 3 do SIWZ po modyfik.(04.01.2010)- z 22.01.2010
Załącznik nr 4 do SIWZ (30-09)- z 22.01.2010
Załącznik nr 5 do SIWZ (30-09)- z 22.01.2010
Załącznik nr 6 do SIWZ (30-09)- z 22.01.2010
Załącznik nr 7 do SIWZ (30-09)- z 22.01.2010
OGŁOSZENIE - Zawiadomienie o wyborze najorzystniejszej ofery (30-09)
PROTEST
Protest WYG z 23.03.2010 (30-09)
Protest DGA z 26.03.2010 (30-09)
Ogłoszenie - zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty