en
en
Kontakt
Reklama na budynku Galeries Lafayette

POT promuje Polskę w Paryżu

Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła we Francji kampanię outdoorową pod hasłem „LA POLOGNE C’EST MAINTENANT!”, której celem jest wzmacnianie pozytywnego wizerunku naszego kraju jako najlepszej destynacji wakacyjnej.
Czytaj więcej
Polska nagrodzona na targach GITF w Chinach

Polska nagrodzona na targach GITF w Chinach

Polska Organizacja Turystyczna uczestniczyła od 21 do 23 lutego w targach Guangzhou International Travel Fair GITF. Impreza dała możliwość dotarcia z polską ofertą turystyczną do ponad 30 tys. osób związanych z branżą turystyczną Państwa Środka, a podczas targów Polska otrzymała wyróżnienie w kategorii „Most Distinctive Tourist Destination Award”.
Czytaj więcej
Rusza VI edycja akcji „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY”

Rusza VI edycja akcji „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY”

Już od dziś turyści mogą rezerwować noclegi, oferty kulturalne czy gastronomiczne w ramach VI edycji akcji „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY”. Celem akcji jest przedłużenie tradycyjnego sezonu turystycznego. Wiosenna odsłona inicjatywy Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz Polskiej Organizacji Turystycznej przypada na trzeci weekend marca.
Czytaj więcej
Polskie stoisko na targach FESPO Messe Zurych

Promocja Polski na targach FESPO Messe Zurych

Na przełomie stycznia i lutego odbyła się kolejna edycja największych międzynarodowych targów turystycznych w Szwajcarii FESPO Messe Zurych. Polska Organizacja Turystyczna przygotowała stoisko informacyjne pod hasłem „Time for Poland”, na którym prezentowane były miasta i regiony z którymi Szwajcaria ma bezpośrednie połączenie lotnicze.
Czytaj więcej
Baner kampanii zimowej Poland. Let yourself be enchanted

Nowa forma współpracy z ROT-ami podczas kampanii zimowej

Sukcesem zakończyła się zimowa kampania mediowa „Polska. Daj się oczarować”. Działania promocyjne trwały od połowy grudnia 2018 r. do 10 stycznia 2019 r. Po raz pierwszy treści wykorzystane w kampanii były przygotowane wspólnie przez ROT-y, LOT-y i POT. Regiony mogły także określić, na jakich rynkach chciałyby się reklamować.
Czytaj więcej
Do góry