en
en
Kontakt
Baner drugiego naboru do projektu Polskie Marki Turystyczne

Rusza nabór do II edycji konkursu Polskie Marki Turystyczne

Już 1 września rozpoczyna się nabór do II edycji projektu Polskie Marki Turystyczne, który prowadzi Ministerstwo Rozwoju i Technologii we współpracy z Polską Organizacją Turystyczną. Udział w nim jest szansą na popularyzację profesjonalnie zarządzanych i atrakcyjnych turystycznie miejsc w Polsce.
Czytaj więcej
Kadr z ostatniego odcinka kampanii Jak smakuje Polska?

"Jak smakuje Polska?” - podsumowanie kulinarnej kampanii POT

Zorganizowana przez Polską Organizację Turystyczną kampania "Jak smakuje Polska?" już za nami. Przez ostatnie osiem tygodni, w każdy czwartek i piątek lipca i sierpnia, widzowie "Pytania na Śniadanie" poznawali kolejne polskie regiony, wraz z ich bogatą i zróżnicowaną kuchnią. Promocyjne audycje dotarły do 7 mln widzów porannego pasma TVP2. 
Czytaj więcej
Grafika partnerska 78. Tour de Pologne

78. Tour de Pologne z Polskim Bonem Turystycznym

Rozpoczyna się 78. edycja Tour de Pologne - najważniejszego wyścigu kolarskiego w naszym kraju. Polska Organizacja Turystyczna jest partnerem wydarzenia i już od 9 sierpnia rusza w trasę, towarzysząc kolarskim zmaganiom i zachęcając do podróży z Polskim Bonem Turystycznym.
Czytaj więcej
Dzień Polski w Tokio

Prezes POT gospodarzem Dnia Polskiego w Tokio

W Ambasadzie RP w Tokio odbył się wczoraj Dzień Polski. Wydarzenie zorganizowano z okazji udziału Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej na Igrzyskach XXXII Olimpiady. Gospodarzem wydarzenia był prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Rafał Szlachta.
Czytaj więcej
Prezes POT Rafał Szlachta podczas wizyty w Tokio

Prezes POT z wizytą w Tokio na zaproszenie PKOl

Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Rafał Szlachta rozpoczął wizytę w Tokio na zaproszenie Polskiego Komitetu Olimpijskiego w związku z rozpoczęciem Igrzysk Olimpijskich Tokio 2020 oraz ze względu na współpracę przy organizacji i promocji Igrzysk Europejskich, które odbędą się w 2023 w Krakowie i Małopolsce. Podczas pobytu w Japonii odbędzie szereg spotkań związanych z wymianą doświadczeń dotyczących promocji Igrzysk jako strategicznego wsparcia dla turystyki. Odwiedzi także tokijski ośrodek POT.
Czytaj więcej
Grafika kampanii Open up to Europe

#OpenUpToEurope - rusza nowa paneuropejska kampania z ETC i POT

Kampania #OpenUpToEurope to nowe działanie promocyjne w ramach europejskiej inicjatywy Co-branding of Promotional Campaigns. Program współpracy ma na celu wesprzeć europejski sektor turystyczny w okresie wychodzenia z kryzysu związanego z pandemią COVID-19. W ramach akcji Polska Organizacja Turystyczna we współpracy z partnerami regionalnymi promuje turystykę miejską i kulturową pod hasłem #OpenUpToPoland.
Czytaj więcej
Screen z kampanii POT na rynku włoskim

Szeroko zakrojona kampania online Polski we Włoszech

Polska Organizacja Turystyczna prowadzi na rynku włoskim kampanię promującą ofertę turystyczną Polski z uwzględnieniem najbardziej aktualnych zasad bezpieczeństwa. Akcja prowadzona jest w wyspecjalizowanych kanałach, a jej adresatem są zarówno konsumenci jak i agenci podróży.
Czytaj więcej
Do góry