en
en
Kontakt

POT na finałowym przystanku Fan City Tour w Krynicy Górskiej.

Polska Organizacja Turystyczna objęła patronat nad przedsięwzięciem Fan City Tour, dzięki któremu mieszkańcy stu małych polskich miast będą mieli okazję przez kilka godzin przeżywać wspólne emocje piłkarskich Mistrzostw Europy w jednodniowej Mobilnej Strefie Kibica. Pomysłodawcą i realizatorem Fan City Tour jest agencja Prowokator, która zaprosiła do współpracy oficjalnych sponsorów UEFA EURO 2012™, a także władze wybranych miejscowości.

Jednodniowe  Mobilne Strefy Kibica w ciągu dwudziestu dni przemierzą, od miasta do miasta, około 120 tys. kilometrów. Główną atrakcją Fan City Tour jest wspólne kibicowanie podczas meczów, obserwowanie, których umożliwią duże ekrany diodowe umieszczone na ciężarówce. Strefy działają od godziny 15.00 do 23.00 mieszcząc jednocześnie do tysiąca, a nawet więcej, osób. Według szacunków, w sumie ponad półmilionowa rzesza fanów piłki nożnej, będzie kibicowała i bawiła się w pięciu strefach kibica w trakcie ich dwudziestodniowego touru. Wstęp jest bezpłatny. Oprócz wspólnego oglądania meczów, organizatorzy zapewnili szereg atrakcji. Wśród nich cykle konkursów. Między innymi z wiedzy o Polsce, który przygotowała Polska Organizacja Turystyczna. Chcemy w ten sposób zachęcać do poznawania i zwiedzania Polski. Na stoiskach są także dostępne foldery promocyjne, które zawierają szereg informacji użytecznych przy planowaniu wypoczynku w kraju.

Podczas Fan City Tour POT organizuje także spotkania z dziennikarzami, w trakcie których przekazuje informacje o kampanii Feel Invited, realizowanej za granicą - która stanowiła podstawę założeń kampanii rządowej „Polacy 2012. Wszyscy jesteśmy gospodarzami” z hasłem Feel like at home. Chcemy, aby jak najwięcej osób się dowiedziało jak zmienia się wizerunek naszego kraju dzięki takim działaniom promocyjnym i żeby każdy mieszkaniec poczuł się Ambasadorem Polski.Ostatni etap podróży Fan City Tour i POT to Krynica Górska.O godzinie 14:30 spotkaliśmy się z przedstawicielami lokalnych mediów. Krótkie spotkanie pozwoliło przedstawić słuchaczom szereg działań promocyjnych zrealizowanych przez POT w czasie trwania turnieju piłkarskiego UEFA EURO 2012TM kraju i za granicą. Kampania wizerunkowo-produktowa POT oraz działania podejmowane w kraju okazały się tematem bardzo interesującym i znajdą odzwierciedlenie w licznych lokalnych publikacjach.

Do góry