en
en
Kontakt

Kampanii na rynkach zagranicznych ciąg dalszy...

Kampania na rynkach zagranicznych cały czas trwa. W prasie i na nośnikach zewnętrznych widoczne są nasze wizerunkowe reklamy, mające przyciągnąć uwagę, zaintrygować i w konsekwencji zainteresować polską ofertą turystyczną. Na dworcu głównym Hauptbahnhof w Berlinie, przez który dziennie przechodzi ponad 350 tysięcy mieszkańców, można zobaczyć wielkoformatowe reklamy. "Na przestrzeni ostatnich lat widać tendencję wzrostową w przyjazdach turystów z Niemiec i liczę, że dzięki naszym działaniom promocyjnym uda nam się ten trend zachować i podtrzymać zainteresowanie Polską, jako kierunkiem turystycznym" - mówi Jan Wawrzyniak Dyrektor Polskiego Ośrodka Informacji Turystycznej w Niemczech. Turyści niemieccy stanowili 33% gości zagranicznych, którzy w 2012 roku odwiedzili Polskę - podkreśla Wawrzyniak.

dworzec1

dworzec2

 dworzec3

 

Do góry