Druga edycja konferencji szkoleniowych w ramach Regionalnych Szkoleń Marketingowych
18 września odbyła się druga edycja konferencji szkoleniowych w ramach Regionalnych Szkoleń Marketingowych nt. „Komercjalizacja polskiego produktu turystycznego na przykładzie wybranych rynków zagranicznych – doświadczenia i wskazania". Zaproszenie Polskiej Organizacji Turystycznej przyjęli eksperci z zagranicy, znawcy tematu zarówno w teorii jak w praktyce. Dalszy rozwój produktu turystycznego nie jest możliwy bez wskazania kierunku zmian w jakim powinien przebiegać, dlatego potrzeba współpracy, poszerzania know how w tym zakresie, wskazanie wspólnych problemów i ich rozwiązań jest jednym z priorytetów realizowanych przez POT Szkoleń Centralnych.
Prelegenci:
Stefano Landi – Włochy – Europass -„Funkcjonowanie rynku turystycznego we Włoszech
Catarina Erceg – Niemcy – Visit Berlin -„Promocja Berlina przez Visit Berlin – funkcjonowanie, działania, struktura
Olga Sanejewa – Rosja - BP Ankor/Przewodnicząca Komisji kulturalno poznawczej Rosyjskiego Stowarzyszenia Przemysłu Turystycznego (RST) – „Przykłady działań rynku turystycznego w Rosji
Mehdi Langanke – Niemcy – TUI – „Polska w ofertach BP TUI"
Peter Hellman – Szwecja – „Wykorzystanie nowych technologii w działaniach rynku turystycznego w Szwecji