en
en
Kontakt

Incoming Poland Gdańsk & Pomorskie Region rozpoczęte

Ruszyła kolejna edycja Incoming Poland Gdańsk & Pomorskie Region organizowanego we współpracy z Polską Organizacją Turystyczną przez Pomorską Regionalną Organizację Turystycznę oraz Międzynarodowe Targi Gdańskie S.A. Trwające trzy dni warsztaty są okazją do spotkań branży turystycznej w formule rozbudowanego workshopu.

Głównym celem trwającego od 16 do 19 października workshopu turystyki przyjazdowej Incoming Poland Gdańsk & Pomorskie Region jest stworzenie warunków do nawiązania kontaktów biznesowych w zakresie pakietyzacji i sieciowania sprzedaży oferty przyjazdowej do Polski.

To już trzecia edycja wydarzenia, które zostało zainicjowane przez Pomorską Regionalną Organizacje Turystyczną w 2013 roku. Podczas obecnej odsłony Incoming Poland Gdańsk & Pomorskie Region goszczą kontrahenci m.in. z Wielkiej Brytanii, Niemiec, Holandii, Włoch, Skandynawii oraz Izraela.

Inicjatywy obejmujące swym zagadnieniem tematykę turystyki przyjazdowej z udziałem branży, mediów i samorządu są szczególnie popierane przez Polską Organizację Turystyczną. Nie inaczej jest również tym razem. POT udzielił wsparcia przy pozyskaniu zagranicznych uczestników-kontrahentów poprzez zaangażowanie Zagranicznych Ośrodków POT oraz zapewnienie biletów lotniczych dla najważniejszych przedstawicieli touroperatorów.

Takie partnerstwo między POT a PROT pozwala na wypracowanie optymalnej formuły imprezy, która owocować ma przede wszystkim zwiększeniem udziału turystyki przyjazdowej na Pomorze.

W pierwszym dniu zaplanowano czas na indywidualne rozmowy stolikowe pomiędzy zagranicznymi tour operatorami. Dzień drugi to tematyczne wizyty studyjne w regionie pozwalające zaproszonym gościom na poznanie oferty turystycznej, jak i zaprezentowanie destynacji pod kątem przygotowania do obsługi gości zagranicznych.

W trakcie wydarzenia nie zabraknie też okazji do networkingu i kontynuacji rozmów  zapoczątkowanych w trakcie spotkań B2B. Poza ambitnym programem i formułą spotkania, organizatorzy stawiają na partnerstwo instytucjonalne.

Do góry