Badania i Analizy
2024 rok
- Raport z badania Wizerunek Polski i Polaków we Francji – 2024
- Plany Polaków na wakacje 2024
- Plany Polaków na długi weekend majowy 2024
2023 rok
- Plany wyjazdowe Polaków w sezonie zimowym 2023/2024
- Turystyka wyjazdowa do Europy Środkowo-Wschodniej z rynku chińskiego
- Badanie wpływu Polskiego Bonu Turystycznego na projekt Certyfikat Dobrych Praktyk POT
- Polski Bon Turystyczny - podsumowanie programu
- Polski Bon Turystyczny - raport z badań
- Plany Polaków na wakacje
- Plany Polaków na długi weekend majowy 2023
- Badanie jakości obsługi w certyfikowanych punktach Informacji Turystycznej w Polsce 2023
- WIZERUNEK POLSKI I POLAKÓW W UK - 2023
- WIZERUNEK POLSKI I POLAKÓW W NIEMCZECH – 2023
- Frekwencja w atrakcjach turystycznych w 2022 roku
2022 rok
- Raport: Obcokrajowcy o Polsce 2022
- Ruch turystyczny w lokalizacjach laureatów Polskich Marek Turystycznych
- Frekwencja atrakcjach turystycznych w 2021
- Analizy rynków objętych działaniami Zagranicznych Ośrodków Polskiej Organizacji Turystycznej za rok 2022
- Diagnoza strategiczna dla potrzeb komunikacji marketingowej Polski w turystyce
- Plany wyjazdowe Polaków 2022-2023
- Raport Przemysłu Spotkań i Wydarzeń w Polsce 2022
- Plany wyjazdowe mieszkańców Polski w sezonie letnim 2022
- Raport - Ruch turystyczny w regionach górskich w sezonie zimowym 2022
2021 rok
- Raport Przemysłu Spotkań i Wydarzeń w Polsce 2021
- Frekwencja w atrakcjach turystycznych w 2020 roku
- Analizy rynków objętych działaniami Zagranicznych Ośrodków Polskiej Organizacji Turystycznej za rok 2020:
- Raport - Wizerunek Polski i Polaków na Słowacji
- Raport - Wizerunek Polski i Polaków w Czechach
- Raport "Obcokrajowcy o Polsce 2021"
- Raport "Tajemniczy klient w informacji turystycznej 2021"
- Analiza podaży turystyki rowerowej 2021
2020 rok
- Ogólnopolskie badanie opinii i zachowań Polaków związanych z turystyką rowerową 2020
- Raport "Obcokrajowcy o Polsce 2020"
- Turystyka rowerowa w Polsce - raport z badania jakościowego
- Raport Przemysł Spotkań i Wydarzeń w Polsce 2020
- Analiza podaży turystyki rowerowej 2020
- Plany wakacyjne Polaków 2020 (.pdf)
- Plany wyjazdowe Polaków - kwiecień 2020
- Analizy rynków objętych działaniami Zagranicznych Ośrodków Polskiej Organizacji Turystycznej za rok 2019:
2019 rok
- Opinie o Polsce 2019
- Frekwencja w atrakcjach turystycznych w latach 2016-2018
- Raport Tajemniczy Klient - Informacja Turystyczna 2019
- Segmentacja turystów krajowych 2019
- Popyt na turystykę rowerową - analiza desk research
- Analiza podaży turystyki rowerowej 2019
- Raport Przemysł Spotkań i Wydarzeń w Polsce 2019
- Analizy rynków objętych działaniami Zagranicznych Ośrodków Polskiej Organizacji Turystycznej za rok 2018:
2018 rok
- Wizerunek Polski na Węgrzech
- Raport Obcokrajowcy o Polsce 2018
- Raport Przemysł Spotkań i Wydarzeń w Polsce 2018
- Raport z badań wizerunkowych w Izraelu
- Analizy rynków objętych działaniami Zagranicznych Ośrodków Polskiej Organizacji Turystycznej za rok 2017:
2017 rok
- Raport Obcokrajowcy o Polsce 2017
- Raport po Akcji Polska Zobacz Więcej - Polska za pół ceny październik 2017
- Raport Tajemniczy Klient - Informacja Turystyczna 2017
- Raport "Przemysł spotkań i wydarzeń w Polsce - Poland meetings and Events Industry Report 2017"
- Analiza rynków za rok 2016 objętych działaniami Zagranicznych Ośrodków Polskiej Organizacji Turystycznej
- Analiza podaży turystyki zdrowotnej
- ZAŁĄCZNIK DO ANALIZY PODAŻY TURYSTYKI ZDROWOTNEJ W POLSCE „REGION-PRODUKT-RYNEK”
- Turystyka zimowa w Polsce 2016/2017. Raport z badań
2016 rok
- Frekwencja w atrakcjach turystycznych w latach 2011-2015
- Obcokrajowcy o Polsce 2016
- Badanie satysfakcji turystów krajowych i zagranicznych_ 2016
- Konkurencyjność cenowa polskich produktów turystycznych w okresie letnim 2015 – 2016
- Charakterystyka podróży krajowych i zagranicznych mieszkańców Polski w 2015 r.
- Raport Przemysł Spotkań i Wydarzeń w Polsce 2016
- Charakterystyka przyjazdów cudzoziemców do Polski w 2015 roku
- Badania konsumentów usług turystycznych w regionach
- Analiza rynków ZOPOT 2015
- Ekoturystyka w Polsce 2016
2015 rok
- Raport Poland Meetings Impact
- Frekwencja w atrakcjach turystycznych w 2014 roku
- Profil rynku - Argentyna
- Profil rynku - Austria
- Profil rynku - Białoruś
- Profil rynku - Chorwacja
- Profil rynku - Estonia
- Profil rynku - Litwa
- Profil rynku - Łotwa
- Profil rynku - Słowacja
- Profil rynku - Węgry
- Wskaźnik Użyteczności Turystyki Zagranicznej 2015 rok
- Obcokrajowcy o Polsce 2015
- Badanie satysfakcji turystów krajowych i zagranicznych, 2015 Raport
- Raport Przemysł Spotkań i Wydarzeń w Polsce 2015
- Stany Zjednoczone Ameryki Północnej. Profil Rynku
- Komercjalizacja produktu turystycznego – wyniki badania ankietowego
- Badania skuteczności działań promocyjnych na rynku włoskim, prowadzone w związku z Wystawą EXPO 2015-Raport
2014 rok
- Raport Przemysł Spotkań i Wydarzeń w Polsce 2014
- Obcokrajowcy o Polsce - II półrocze 2014
- Analiza rynków za rok 2014 objętych działaniami zagranicznych ośrodków POT (Opis i rekomendacje innych wybranych rynków - trendy, wizerunek polski, produkty, komercjalizacja)
- Polska oferta w katalogach zagranicznych touroperatorów –2014
- Frekwencja w atrakcjach turystycznych – raport
- Wskaźnik Użyteczności Turystyki Zagranicznej 2014 rok - Raport
- Badanie satysfakcji turystów krajowych i zagranicznych, 2014 - Raport
- Raporty z badań na rynkach: czeskim, hiszpańskim, irlandzkim, rosyjskim, ukraińskim i włoskim:
- Badania na rynkach: chińskim, indyjskim i japońskim realizowane w ramach projektu Lubię Polskę!
- Obcokrajowcy o Polsce-I półrocze 2014
- Badanie krajowego rynku turystycznego
- Analiza rynków zagranicznych 2013 - POT
- Badanie konkurencyjności cenowej:
- Zima 2013/2014
- Lato 2014
2013 rok
- Raport Przemysł Spotkań i Wydarzeń w Polsce 2013
- Obcokrajowcy o Polsce - II półrocze 2013 roku
- Analizy rynków turystyki wyjazdowej
-Australia
-Chile
-Republika Korei
-Turcja
-Zjednoczone Emiraty Arabskie
-Brazylia - Turystyka uzdrowiskowa, Wellness & SPA w Niemczech
- Wskaźnik Użyteczności Turystyki Zagranicznej 2013
- Badanie na zakończenie działań promocyjnych na rynkach: niemieckim, brytyjskim, francuskim, holenderskim, belgijskim, duńskim i szwedzkim: Raport z badania post-test na 7 rynkach europejskich
- Badanie satysfakcji turystów krajowych i zagranicznych, 2013 - Raport
- Badanie jakości obsługi w placówkach Informacji Turystycznej. Raport Tajemniczy Klient
- Badania na rynkach chińskim, japońskim i indyjskim
2012 rok
- Analiza rynków zagranicznych trendy, komercjalizacja na podstawie raportów przedstawicielstw POT za rok 2012
- Ukraina - analiza rynku 2012. Analiza
- Wskaźnik Użyteczności Turystyki Zagranicznej.
- Rosja - analiza rynku 2012. Analiza
- Badanie jakości obsługi w placówkach Informacji Turystycznej. Raport Tajemniczy Klient.
- Badanie satysfakcji turystów zagranicznych z usług turystycznych, z których korzystali podczas podróży i pobytu w Polsce w 2012 roku. Raport
- Badanie skuteczności kampanii promocyjnej walorów turystycznych wschodniej Polski „Piękny Wschód"
-Raport z 3 fali badania realizowanej po zakończeniu kampanii
-Raport porównawczy z trzech fal badania (przed, w trakcie, po kampanii) - Raport przemysłu spotkań i wydarzeń w Polsce 2012 - Raport
- II fala badania skuteczności kampanii promocyjnej na rynkach_ niemieckim, brytyjskim i francuskim
- Badanie przed rozpoczęciem kampanii promocyjnej na rynkach: belgijskim, duńskim, holenderskim i szwedzkim.
- Badanie konkurencyjności cenowej
-ZIMA 2011-2012
-LATO 2012 - Analizy_rynków_zagranicznych 2011