Laboratorium Twórców na V Silesia Meeting Day w Katowicach
Silesia Meeting Day, zorganizowany przez Silesia Convention Bureau, był pierwszym wydarzeniem tego cyklu w tym roku. Uczestnicy mieli okazję spędzić cały dzień w towarzystwie kluczowych postaci branży z województwa śląskiego. Na spotkaniu w Best Western Hotel Mariacki powitano nowego konsorcjanta SCB, Catering Arts, a także po raz pierwszy udział wzięły osoby reprezentujące Novotel Katowice Centrum, Hotel Pałac Czarny Las oraz agencję Dreamup. W ramach projektu Laboratorium Twórców Jarosław Marciuk z Poland Convention Bureau zapewnił uczestnikom dużą dawkę wiedzy o marketingu online w sektorze MICE oraz marketingu miejsc.
Silesia Meeting Day
Wydarzenie V Silesia Meeting Day zostało zorganizowane w Best Western Hotel Mariacki oraz Browarze Mariackim i było prowadzone przez Dominikę Wojniak i Sebastiana Groneta, pracowników Silesia Convention Bureau. W spotkaniu wzięło udział 24 osoby reprezentujące śląską branżę MICE - hotele, agencje eventowe, obiekty kongresowe i konferencyjne, instytucje kultury i nauki. Podziękowania dla dyrektor Anny Chwałko oraz całego zespołu Best Western Hotel Mariacki w Katowicach za profesjonalną organizację i gościnność. Uczestnicy spotkania nie tylko mogli poznać ofertę gastronomiczną, ale również zobaczyć rożnego rodzaju pokoje w hotelu.
Kolejne wydarzenie Silesia Meeting Day zostanie zorganizowane w czerwcu w Raciborzu na Zamku Piastowskim.
Laboratorium Twórców
Digital Marketing w Turystyce, czyli prezentacja dotycząca marketingu online, była jedną z części katowickiego wydarzenia. Szkolenie poprowadzone przez Jarosława Marciuka obfitowało w analizę przypadków, przykłady kampanii marketingowych krajów i miast oraz działań prowadzonych przez Polską Organizację Turystyczną - Poland Convention Bureau na rynkach zagranicznych. Dodatkowo zaprezentowano szereg narzędzi online, które mogą być wykorzystane przez osoby pracujące w marketingu.
- Występnienie podczas Silesia Meeting Day w Katowicach było dla Poland Convention Bureau doskonałą okazją do realizacji wyjazdowej sesji projektu edukacyjnego Laboratorium Twórców. Cieszy mnie niezmiernie fakt, że podczas spotkania z przestawicielami branży mogłem przekazać wiedzę, doświadczenie oraz pokazać praktyczne przykłady działań marketingowych w internecie. Mam nadzieję, że dzisiejsze spotkanie przyczyni się do dalszego rozwoju strategii marketingowych śląskich przedsiębiorców i instytucji - powiedział Jarosław Marciuk, główny specjalista ds.marketingu Poland Convention Bureau - Biura Spotkań i Wydarzeń Polskiej Organizacji Turystycznej.
Następna edycja Laboratorium Twórców odbędzie się już 22 marca w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach - AI w Przemyśle Spotkań z Piotrem Szkodą i Jackiem Adamczakiem ze Sprawnego Marketingu.
Więcej informacji na stronie Silesia Convention Bureau oraz LinkedIn #SilesiaMeetingDay #PolandCVB #EventprofsPL #EventprofsLAB @callmejaro